Naftové motory

Palivový systém naftových motorov rovnako ako v benzínových motoroch sa vplyvom striedania teplôt, prítomnosti biozložky a alkoholov začína postupne zanášať karbónovými usadeninami. V najnovších vysokotlakých systémoch dochádza k rýchlejšej karbonizácii čo má za následok vysokú spotrebu, nižší výkon, opotrebovaniu vstrekovacieho čerpadla a vstrekovačov a v neposlednom rade aj zanášanie DPF filtrov. Usadeniny zanášajú celý palivový systém, palivový filter a to vedie k zlej cirkulácii paliva a ďalšej tvorbe nebezpečných usadenín. Rovnako aj olejový systém naftových motorov do značnej miery vytvára usadeniny, ktoré postupne zanášajú aj sací systém.
 

Najpoužívanejšie produkty
produkty na preventívnu dekarbonizáciu - iba 3 kroky ku čistému motoru 

BG 109 EPR

Profesionálny výplach zo 100 percentnou účinnosťou

BG 112 DOC

Multispektrálne aditívum motorového oleja

BG 245

Profesionálny prípravok k dekarbonizácii spaľovacieho a vstrekovacieho systému so 100% účinnosťou.

BG 107 RF-7

Kondicionér motorového oleja výrazne znižujúci spotrebu oleja

BG 328 MGC UNIVERSAL

Multispektrálne aditívum pre
prevodovky a diferenciály


BG KIT 6575 DIESEL

Profesionálny KIT pre kompletnú dekarbonizáciu olejového a spaľovacieho systému vznetových motorov vybavených DPF aj bez filtra pevných častíc - TOP výrobok!

ADItívum do nafty

Pomocou aditív do nafty môžete veľmi jednoducho prechádzať opotrebeniam na palivovom systéme spôsobenom prítomnosťou biozložiek a ďalších zlúčenín v palive. Aditíva Bg svojím zložením ošetrujú naftu, obmedzujú nepriaznivé účinky bionafty, ochraňujú vstrekovací systém a pôsobia preventívne proti zanášaniu DPF filtrov. 

BG 2256 DFC HP 

Multifunkčné aditívum nafty pre
vysokotlakové systémy. TOP VÝROBOK !

BG 2476 ALL WEATHER DFC

Kondicionér nafty pre zimné obdobie

BG 23811 DFC PLUS HP EXTRA COLD WEATHER

Zimné aditívum nafty do extrémnych podmienok - 40 ° C

PROFESIONÁLNA DEKARBONIZÁCIA

Je chemicko-technický proces, kde sa pomocou špeciálnych prístrojov, ktoré sa napoja priamo na palivový alebo sací systém aplikuje špeciálne účinná chemická látka, ktorá premieňa karbónové usadeniny z pevného skupenstva na plynné a bezpečne opúšťa systém výfukovým priestorom. Táto operácia sa odporúča vykonávať od najazdených 50000 km a to v prípade, že na vozidle nebola vykonávaná preventívna dekarbonizácia alebo ak sa vyskytli väčšie problémy. Tým je zaistený motorový priestor bez usadenín, správne spaľovanie paliva, zvýšenie kompresných tlakov. To vedie k navráteniu správnej spotreby paliva, emisií aj výkonu motora.