Benzinový motor

Benzínové moderné motory sa vplyvom striedania teplôt, prítomnosti biozložky a alkoholov začína postupne zanášať karbónovými usadeninami. V najnovších priamovstrekových systémoch FSI, TSI a ďalších dochádza k rýchlejšej karbonizácii čo má za následok vysokú spotrebu, nižší výkon, opotrebovaniu vstrekovacieho čerpadla a vstrekovačov. Usadeniny zanášajú celý palivový systém, palivový filter a to vedie k zlej cirkulácii paliva a ďalšej tvorbe nebezpečných usadenín. Veľkým problémom je aj olejový systém benzínových motorov do značnej miery vytvára usadeniny, ktoré postupne zanášajú aj sací systém.

Najpoužívanejšie produkty
produkty na preventívnu dekarbonizáciu - iba 3 kroky ku čistému motoru 

BG 109 EPR 325 ml

Profesionálny výplach zo 100 percentnou účinnosťou

BG 115 MOA EXtended life 325 ml

BG 208 44K PLATINUM

Profesionálny prípravok k dekarbonizácii spaľovacieho a vstrekovacieho systému so 100% účinnosťou.

BG 107 RF-7

Kondicionér motorového oleja výrazne znižujúci spotrebu oleja

BG 328 MGC UNIVERSAL

Multispektrálne aditívum pre prevodovky a diferenciály


BG KIT 6577 BENZÍN

Profesionální KIT pre kompletnú dekarbonizáciu olejového a spaľovacieho systému motorov s klasickým i s priamym vstrekovaním GDi, FSi, TSi 

ETANOL E10 - Aditívum do benzínu

Etanol v palive zvyšuje tvorbu usadenín a ohrozuje systém koróziou. To má negatívny vplyv na účinnosť a životnosť motora a vstrekovacieho systému. Medzi najčastejšie problémy patrí nepravidelný chod motora, zníženie výkonu a nárast spotreby paliva.

BG 202 SUPERCHARGE 
 

Kondicionér benzínu k odstráneniu usadenín a stabilizácii paliva

BG 213 ETHANOL FUEL SYSTEM DEFENDER

Dekarbonizácia motorov
prevádzkovaných na vyššie % etanolu v palive.

BG 281 ETHANOL FUEL
SYSTEM DRIER

Odstraňovač vody z paliva

Profesionálna dekarbonizácia

Je chemicko-technický proces, kde sa pomocou špeciálnych prístrojov, ktoré sa napoja priamo na palivový alebo sací systém aplikuje špeciálne účinná chemická látka, ktorá premieňa karbónové usadeniny z pevného skupenstva na plynné a bezpečne opúšťa systém výfukovým priestorom. Táto operácia sa odporúča vykonávať od najazdených 50000 km a to v prípade, že na vozidle nebola vykonávaná preventívna dekarbonizácia alebo ak sa vyskytli väčšie problémy. Tým je zaistený motorový priestor bez usadenín, správne spaľovanie paliva, zvýšenie kompresných tlakov. To vedie k navráteniu správnej spotreby paliva, emisií aj výkonu motora.